N-VA Evergem op kruissnelheid!

Op 20 oktober 2017, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

Naast Kathleen Depoorter en Kurt Moens zetelt nu ook Benita Verhegge in de hoogste raad van de partij!

Benita Verhegge, secretaris en organisatieverantwoordelijke van N-VA Evergem, is vorige maandag door de leden en door het arrondissementeel bestuur Gent-Eeklo verkozen tot partijraadslid. Daarmee vervoegt ze Kurt Moens (OCMW-voorzitter van Evergem), die meer dan de helft van de kiezers zijn naam zag aanstippen en voor de vijfde keer op rij in de nationale partijraad zal zetelen.

De partijraad komt één keer per maand samen in Brussel en geeft de richting aan die N-VA als partij volgt.

In het partijbestuur, dat plaatsvindt in het Vlaams parlement, volgt Kathleen Depoorter al sinds 2014 de nationale dossiers op.

Kurt en Benita vormen samen met Kathleen Depoorter (gemeenteraadsvoorzitter, schepen van financiën en nationaal partijbestuurslid) een driekoppige delegatie van de Evergemse N-VA in wat – na het ledencongres – het hoogste orgaan is van de partij. Deze uiterst sterke vertegenwoordiging is de Evergemse N-VA-leden bijzonder dankbaar voor de steun en inzet bij de verkiezingen en zal de Evergemse stem tot in Brussel laten weerklinken!