Geert en Margot zijn onze nieuwe voorzitter en ondervooriztter

Op 15 maart 2022, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

N-VA Evergem heeft een nieuwe voorzitter en ondervoorzitter. “Met deze nieuwe ploeg willen we verder werken aan een krachtdadig beleid in Evergem. Onze partij heeft al een mooi parcours gereden voor de Evergemse burger. Samen met de ganse bestuursploeg zet ik de spurt naar de verkiezingen van 2024 in. Ik heb er alle vertrouwen in,” aldus Geert Dhaese, kersvers nieuw voorzitter.

Een zestigtal leden van N-VA Evergem verzamelen zondag in Sleidinge om de nieuwe voorzitter en ondervoorzitter, alsook een nieuw bestuur te stemmen.
Geert Dhaese, ondernemer en zorgboer uit Rieme, werd verkozen als voorzitter.
Margot Colpaert, thuisverpleegkundige uit Evergem, is de nieuwe ondervoorzitter.

“ Wij slaan resoluut voor een sociaal en warm Evergem. De N-VA heeft het voorrecht om deze mooie gemeente al 10 jaar te besturen onder de leiding van burgemeester De Maertelaere. Met Kurt Moens als eerst gedeputeerde van oost-Vlaanderen en Kathleen Depoorter als federaal parlementslid is de partij ook op het nationale niveau goed vertegenwoordigd. We zijn dan ook vast beraden om een mooi vervolg te breien aan het Vlaams Nationalistisch verhaal in Evergem, met en voor alle Evergemnaars,” zo besluiten Dhaese en Colpaert.